۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
جذب ۴هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی زنجان
استاندار زنجان خبر داد:

جذب ۴هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی زنجان

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان از جذب بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی استان خبر داد و گفت: با جذب این تسهیلات تحول بسیار عظیمی در حوزه اشتغال ایجاد می‌شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از حضور ۱۲مدیر عامل شبکه بانکی در زنجان خبر داد و گفت: ۱۸ شهریورماه  سال جاری مدیران شبکه بانکی در استان حضور خواهند داشت.

وی از جذب بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی زنجان خبر داد و اظهار کرد: با جذب این تسهیلات تحول بسیار عظیمی در اشتغال و اقتصاد استان ایجاد می شود.

استاندار زنجان گفت: با حضور مدیران شبکه بانکی هر طرح اقتصادی توسط دو مدیر شبکه بانکی مورد بررسی قرار می گیرد.

حقیقی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای روند تند سریع پروژه های اقتصادی خود در دستگاه مربوطه باید تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند تا تسهیلات خوبی جذب شود.

وی با بیان اینکه در بهار سال جاری نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافته است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای ۲۷ طرح جهش تولید بیش از شش هزار و ۵۰۰ شغل جدید در استان ایجاد شود که در کاهش نرخ بیکاری بسیار موثر است.

استاندار زنجان گفت: در شش ماهه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده بلکه ۱۳واحد تولیدی و صنعتی هم وارد چرخه تولید شده است.

کد خبر: ۳۹٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha