۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
افزایش قیمت عامل اصلی انصراف اغلب متقاضیان مسکن ملی کرمان
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد

افزایش قیمت عامل اصلی انصراف اغلب متقاضیان مسکن ملی کرمان

کرمان- حاجی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به عدم تکمیل فرآیند ثبت نام برخی متقاضیان طرح ملی مسکن گفت: افزایش قیمت و ناتوانی در پرداخت هزینه‌ها، عامل اصلی اغلب انصراف‌هاست.

علی حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دولت در تلاش برای خانه‌دار کردن مردم است، اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در همین راستا در سراسر کشور از جمله استان کرمان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان کرمان بالغ بر ۲ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح احداث شده است، افزود: بیش از ۲ هزار نفر نیز متقاضی طرح اقدام ملی مسکن بوده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: این متقاضیان مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آورده اولیه را واریز کرده اند در حالی که تعداد متقاضیان اولیه که برای آنها کد رهگیری صادر شده، بیشتر از این تعداد است.

حاجی زاده عنوان کرد: از آنجا که تمام هزینه های زیربنایی و روبنایی این طرح بر عهده متقاضیان است، هزینه تمام شده طرح برای برخی مردم سنگین است و این امر سبب انصراف آنها و عدم تکمیل فرآیند ثبت نام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های بیشتر دولت، تعداد بیشتری از مردم استان کرمان بتوانند صاحب خانه شوند.

مدیرکل راه و سازی استان کرمان با بیان اینکه کار ساخت این واحدها به خوبی در حال انجام است، افزود: تاکنون بالغ بر هزار واحد در کرمان تکمیل و به مردم تحویل داده شده است.

حاجی زاده، هزینه اولیه که باید پس از تکمیل فرآیند ثبت نام به حساب بانک مسکن واریز شود را ۴۰ میلیون تومان و تسهیلات بانک مسکن را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مرحله جدید ثبت نام نیز به زودی به متقاضیان اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۳۹٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha