۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
وجود ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور
معاون وزیر کشور خبر داد

وجود ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور

ایلام- معاون عمران و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور از وجود ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون از سوی این سازمان به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت کشور ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،  مهدی جمالی‌نژاد در سفر به استان ایلام اظهار کرد: با وجود اینکه تحریم ها بر منابع درآمدی تاثیر گذاشته و شیوع کرونا نیز بر این موضوع دامن زده اما دولت تلاش کرده است شهرداری ها بویژه در مناطقی که کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند، از کمک های مالی و تسهیلاتی بی نصیب نمانند.

وی افزود: هر ساله از محل عوارض سوخت مبالغی در اختیار سازمان همیاری شهرداری ها قرار می گیرد که در ۶ ماه نخست امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال در اختیار شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت قرار گرفت.هزار میلیارد

جمالی نژاد از وجود بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در سراسر کشور خبر داد و گفت: پروژه هایی در اولویت اجرا قرار دارند که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و حلاوت، شیرینی و تاثیرگذاری بیشتری در زندگی و معیشت مردم داشته باشند.

وی اظهار داشت: دولت اعتقادی به کلنگ زنی پروژه هایی که منابع مالی برای اجرای آنها پیش بینی نشده است، ندارد و در هفته دولت امسال نیز تنها یک هزار و ۸۰۰ پروژه جدید کلنگ زنی شد.

کد خبر: ۳۹٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha