۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
انصراف ۱۰۰۰ نفر از طرح مسکن ملی در ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد

انصراف ۱۰۰۰ نفر از طرح مسکن ملی در ایلام

ایلام-کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از انصراف و حذف یک هزار و ۲۰ نفر از طرح مسکن ملی در ایلام خبر داد.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار بازار در مورد آخرین وضعیت مسکن ملی در استان اظهار کرد: قرار است ۱۰ هزار و ۵۳ واحد مسکن ملی در استان ساخته شود که تاکنون ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی عنوان کرد: تا امروز ۱۵ شهریور ماه، یک هزار و ۴۱۶ مورد از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان افتتاح حساب صورت گرفته و از این تعداد تا این لحظه ۴۳۶ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب مذکور واریز کرده اند.

کاظمی تصریح کرد: سایر ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن هم اکنون در حال پالایش برای تأیید هستند که در صورت تأیید نهایی برای آنان پیامک مبنی بر افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه( ۴۰ میلیون تومان) ارسال خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: متقاضیان ۱۵ روز برای واریز مبلغ اولیه فرصت دارند ودر صورت عدم واریز این مبلغ از لیست متقاضیان حذف می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به رد در خواست، ,حذف و انصراف یک هزار و ۱۹ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی های  نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می شوند و در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کد خبر: ۳۹٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha