۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
سالانه ۲۷۰ هزار تن علوفه از عرصه طبیعی کرمانشاه برداشت می‌شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه:

سالانه ۲۷۰ هزار تن علوفه از عرصه طبیعی کرمانشاه برداشت می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه گفت: دامداران استان سالانه ۲۷۰ هزار تن علوفه به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان از عرصه‌های منابع طبیعی برداشت می‌کنند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی کرمانشاه، انشاالله کولانی با اعلام اینکه در کرمانشاه ۶۱ هزار دامدار وابسته به مرتع وجود دارد، افزود : برای صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی به ویژه در مقابله با آتش سوزی ها ، ٨۰ نفر نیروی انسانی در شهرستان‌های پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی جذب شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تا جایی که می توان از این مراتع حفاظت کرد، اضافه کرد:  این مراتع برای دامداران از اهمیت فوق العاده ای برخورد دار است به طوری که سالاانه ۲۷۰ هزار تن علوفه به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان از عرصه‌های منابع طبیعی استان برداشت می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه حفظ منابع طبیعی منطقه نتایج بسیار مطلوبی را به دنبال دارد و می‌تواند به توسعه گردشگری نیز کمک کند، گفت: در راستای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی باید همه توان و ظرفیت‌ها را بکار گیریم و تجهیزات و امکانات لازم باید در اختیار منابع طبیعی و محیط زیست قرار گیرد.

کد خبر: ۳۹٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha