۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
طرح تهاتر کالاها در تجارت با همسایگان خزری تهیه شده است
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران:

طرح تهاتر کالاها در تجارت با همسایگان خزری تهیه شده است

ساری - مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با تاکید بر تقویت تحارت مازندران با استان‌های حاشیه خزر گفت: طرح تهاتر کالا برای تجارت و مبادلات اقتصادی کشورهای خزر تهیه و به استانداری ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسرافیل امیری پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید روابط تجاری خود را با همسایه دریای خزر مستحکم کنیم، اظهار داشت: اگر بتوانیم روابط خود را با همسایه های دریای خزر محکم کنیم می توان رونق خوبی دررکشور و منطقه ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: مازندران با توجه به پتانسیلی که دارد می تواند در روابط تجاری با کشورهای همسایه نقش مهمی انجام دهد و اکثرافرادی که از مازندران به خارج رفته اند ییشتر برای تحصیل بوده است.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران ادامه داد: دو مرکز پزشکی برای توریسم پزشکی شامل مرکز ناباروری حضرت مریم و بیمارستان جضرت فاطمه الزهرا (س) در استان وجود دارد و باید به عنوان بازیگر مهم در اقتصاد منطقه نقش آفرینی کنیم.

امیری با بیان اینکه به عنوان مشاوره در امور جهانی و امورخارجه در خدمت فعالان اقتصادی هستیم، گفت: پیشنهاد تشکیل شورای روابط خارجی و همچنین طرح تهاتر کالا برای کشورهای منطقه را برای دورزدن تحریم ها به استاندار ارائه دادیم.

کد خبر: ۳٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha