۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
نیسان تولید قطعات فیبرکربن را توسعه می‌دهد
کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی خودروها

نیسان تولید قطعات فیبرکربن را توسعه می‌دهد

یکی از مدیران ارشد شرکت خودروساز نیسان گفت: اجرای تکنیک تسریع تولید فیبرکربن می‌تواند زمان تولید اجزا را تا نصف کاهش و چرخه قالب‌سازی را در مقایسه با روش‌های متداول دیگر ۸۰ درصد کاهش دهد.

بازار؛ گروه خودرو: استفاده از قطعات فیبرکربن در صنعت خودروسازی دنیا در دو دهه گذشته برای کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی، توسعه بسیاری پیدا کرده است. در همین راستا غول‌های خودروسازی دنیا همواره به دنبال یافتن تکنیک‌های نوین جهت افزایش استفاده بیشتر فیبرکربن در قطعات و اجزای خودرو هستند.

به تازگی شرکت خودروسازی نیسان تکنیک‌هایی را برای تولید قطعات فیبرکربن ایجاد کرده که فرآیند تولید را تسریع می‌کند. به گفته یکی از مدیران ارشد این خودروساز ژاپنی: این تکنیک‌ها می‌تواند زمان تولید اجزا را تا نصف کاهش و چرخه قالب‌سازی را در مقایسه یا روش‌های متداول دیگر ۸۰ درصد کاهش دهد.

این شرکت روز پنچشنبه اعلام کرد که فرآیند تولید قطعات فیبرکربن را با هدف تقویت به کمک پلاستیک توسعه داده، همچنین شبیه ساز دقیق رفتار تزریق فیبرکربن را طراحی و استفاده کرده است.

با این نوآوری می‌توان ضریب استفاده از قطعات فیبرکربن را افزایش و قیمت آن‌ها را کاهش دهند. لازم به ذکر است تولید این قطعات مطابق استانداردهای بازیافتی انجام خواهد شد و تاثیر مخربی بر محیط زیست ندارد.

کد خبر: ۳۹٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha