۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
۲۳ هزار واحد مسکن روستایی در کشور به بهره برداری رسیده است
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن کشور:

۲۳ هزار واحد مسکن روستایی در کشور به بهره برداری رسیده است

همدان - معاون امور بازسازی بنیاد مسکن کشور از اجرای ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۲۳ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ عزیزالله مهدیان پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ‌زنی دو هزار واحد طرح تأمین مسکن محرومین در استان همدان که در روستای «حاتم‌آباد» شهرستان کبودرآهنگ و با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد؛ اظهار کرد: طی یک سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کشور مقاوم سازی شده است.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌ها توان مشارکت در ساخت مسکن را نداشتند و پروژه‌ها زمین مانده بود، گفت: برخی  خانواده‌ها به علت نداشتن آورده توان بازسازی مساکن خود را نداشتند و در خانه‌های آسیب پذیر زندگی می‌کردند که از پایان سال ۹۷ با کمک سازمان برنامه و بودجه سهم آورده مردم برای بازسازی واحدها توسط دولت تأمین شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی تعیین تکلیف شد که از این تعداد ۲۳ هزار واحد مسکن به بهره‌برداری رسیده است.

مهدیان با تاکید بر اینکه مابقی پروژه ها در دست اجرا است و پروژه‌های کلنگ‌زنی شده طی مدت یک سال تکمیل می‌شود، گفت: پروژه دو هزار واحدی طرح تأمین مسکن محرومین در استان همدان ۹ ماهه تکمیل خواهد شد.

کد خبر: ۳۹٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha