۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
پروژه‌های ورزش و جوانان استان سمنان بلاتکلیف است/ عدم رضایت مردم از روند اجرایی طرح‌ها
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

پروژه‌های ورزش و جوانان استان سمنان بلاتکلیف است/ عدم رضایت مردم از روند اجرایی طرح‌ها

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه پروژه‌های ورزش و جوانان استان سمنان بلاتکلیف است، گفت: بدقولی‌های مکرر وزارت ورزش و جوانان سبب عدم انجام پروژه‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و جذب اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های ورزش و جوانان استان بلاتکلیف است، بیان داشت: با توجه به بدقولی‌های مکرر صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و وعده‌های محقق نشده از حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان اصلا راضی نیستیم.

وی افزود: اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث پروژه های عمرانی رضایت بخش نیست.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در شاهرود مقرر شده بود تا فاز اول استادیوم ۱۵ هزار نفری، سال گذشته افتتاح شود اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، تاکید کرد: نمونه این طرح‌ها بسیار هستند لیکن امیدوارم با اظهار گلایه‌ها، وزیر ورزش و جوانان دستور قاطع و شفافی برای به ثمر رساندن پروژه‌ها صادر کند.

فخری بیان کرد: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نیاز امروز جامعه است اما متاسفانه شاهد بدقولی مکرر در حوزه عمرانی ورزش و جوانان هستیم و این بدقولی در شهری مانند سمنان اتفاق می‌افتد که متاسفانه پایین‌ترین سرانه ورزشی استان را دارد.

وی در ادامه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان گغت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و خزانه معین استان تلاش همه جانبه به منظور جذب صد درصدی اعتبارات داشته باشند.

کد خبر: ۳۹٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha