۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
یک هزار و ۹۶ روستای اردبیل به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل:

یک هزار و ۹۶ روستای اردبیل به شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند

اردبیل _ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با افزایش سایت‌های ارتباطی نسل سوم و چهارم و توسعه ارتباطات در مناطق محروم، تاکنون دسترسی هزار و ۹۶ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، بهروز رزمی مدیرکل با اشاره به رشد ۲ برابری تعداد سایت‌های ارتباطی، گفت: در ابتدای دولت یازدهم تعداد ۴۹۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشتند که با تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه ICT و اقدامات صورت گرفته، دسترسی یک هزار و ۹۶ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل با تشریح تعداد سایت‌های ارتباطی و اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه عدالت ارتباطی و توجه به مناطق محروم افزود: تعداد سایت‌های ارتباطی با تکنولوژی نسل دوم از ۴۵۲ سایت در ابتدای دولت یازدهم به ۹۳۶ سایت رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد سایت‌های نسل سوم نیز از ۳۵۰ به ۷۲۷ سایت و تعداد سایت‌های نسل چهارم از ۲۵۰ سایت ارتباطی به ۷۲۷ سایت رسیده که در مجموع شاهد افزایش بیش از دو برابری سایت‌های ارتباطی هستیم.

کد خبر: ۳۹٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha