۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
اختصاص بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی در سطح استان تهران
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت تهران خبر داد

اختصاص بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی در سطح استان تهران

شیر قاضی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: براساس ابلاغ کمیته تنظیم بازار ویژه ایام محرم و صفر سال ۹۹ بالغ بر ۱۶ هزار ۳۴۴ تن انواع کالا به استان تهران تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، مجتبی شیر قاضی افزود: این اقلام شامل روغن، انواع برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمزگوساله و شکر می باشد.

هیاتهای مذهبی و مساجد دارای مجوز می توانند از طریق سامانه بیرق و یا مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد شهر و منطقه نسبت به دریافت سهمیه اقدام نمایند.

وی در خصوص قیمت این کالاها برای مصرف کننده گفت: برنج هندی در بسته های ۱۰کیلویی ۱۵۳۷۵ تومان، مرغ منجمد ۱۳۹۰۰تومان، گوشت قرمز منجمد گوساله ۵۶هزار تومان، شکر در بسته های یک کیلویی ۸۷۰۰تومان و روغن نیز طبق نرخ مصوب می باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان اضافه کرد: هیات ها و مساجد می توانند با دردست داشتن حواله جهت دریافت این اقلام از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر به مراکز منتخب مراجعه نمایند.

وی در پایان اعلام کرد: همشهریان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴گزارش یا به سازمان صمت استان تهران مراجعه نمایند.

کد خبر: ۳۹٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha