۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
محصولات ۶۰ واحد صنعتی خوزستان به کشورهای خارجی صادر می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

محصولات ۶۰ واحد صنعتی خوزستان به کشورهای خارجی صادر می‌شود

اهواز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: محصولات بیش از ۶۰ واحد صنعتی استان در بخش های مختلف همچون ایزوگام، صنایع غذایی و صنایع پایین دستی به خارج از کشور صادر می‌شود.

اخلاق محمدیان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از ۶۰ واحد صنعتی خوزستان در بخش‌های مختلف همچون ایزوگام، صنایع غذایی و صنایع پایین دستی محصولاتشان را به خارج از کشور صادر می کنند.

وی افزود: امسال بیش از ۴۵ واحد راکد خوزستان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به معرفی برخی از واحدهای صنعتی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات طرح رونق و طرح فنی و اعتباری ادامه داد: برای تمامی واحدهایی که امکان معرفی به بانک ها برایشان فراهم بوده این کار در قالب تفاهمنامه های موجود انجام شده و این کار ادامه دارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: امید می رود تا با اعطای این تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی حل شود و به رونق آن‌ها کمک شود، تمام واحدهایی که شرایط دریافت تسهیلات را داشته است به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات طرح رونق که از دو الی سه سال گذشته پرداخت آن آغاز و تا کنون ادامه داشته همچنان ادامه دار خواهد بود ضمن اینکه تسهیلات طرح های فنی و اعتباری امسال دومین سال است که پرداخت می شود و ادامه دار خواهد بود.

کد خبر: ۳٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha