۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۳ واحد تولیدی در بویراحمد افتتاح شد/ ۳۰۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۳ واحد تولیدی در بویراحمد افتتاح شد/ ۳۰۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

یاسوج- معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۰۸میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به افتتاح سه واحد تولیدی افزود: با بهره برداری از این واحدها، زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه باید در راستای جهش تولید، واحدها با بیشترین توان خود به تولید ادامه دهند، گفت: از جمله طرحهای که امروز به بهره برداری رسید، محصولات بتنی مسلح و غیر مسلح، واحد تولیدی نبات، تولید بتن آماده و بتن خودمتراکم و طرح تولیدی مواد شوینده و بهداشتی است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: همچنین ۱۰ پروژه اقتصادی و عمرانی نیز در هفته دولت در شهرستان بهمئی گلنک زنی و افتتاح شد.

صمیمی دوست این پروژه های افتتاحی راشامل، طرح پرورش ماهی و سه طرح گلخانه‌ ای و افتتاح کانالهای آبیاری و جاده‌ های بین مزارع  عنوان کرد.

وی افزود: اعتبار این پروژه ها، ۲۳۰ میلیارد ریال بوده و در حوزه‌ های مختلف کشاورزی، آبرسانی و توسعه‌ فضای آموزشی اجرایی شدند.

کد خبر: ۳۹٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha