۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
نمایشگاه منطقه آزاد فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های خوزستان
معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند مطرح کرد

نمایشگاه منطقه آزاد فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های خوزستان

آبادان - معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: معرفی توانمندی‌های صنعتی و فنی مهندسی استان و منطقه به داخل و خارج از کشور و همچنین انتقال تکنولوژی واحدهای صنعتی نسبت به یکدیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی خوزستان است.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های خوزستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: معرفی توانمندی های صنعتی و فنی مهندسی استان و منطقه به داخل و خارج از کشور و همچنین انتقال تکنولوژی واحدهای صنعتی نسبت به یکدیگر از اهداف این نمایشگاه است.

وی افزود: یکی از ویژگی های خوب نمایشگاه این است که در کنار واحدهای صنعتی، واحدهای دانش بنیان از دانشگاه علوم پزشکی، پارک علم و فناوری، اتاق های بازرگانی و تشکل ها نیز حضور فعال دارند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن خرسندی ازمیزبانی نهمین نمایشگاه صنعتی استان که به همت سازمان منطقه آزاد اروند و شهرک های صنعتی استان خوزستان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۳۳ شرکت در بیش از پنح هزار متر فضا به‌صورت نت و ۱۰ هزار متر فضای غیر نت در این نمایشگاه  حضور دارند.

موسوی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده شاهد این باشیم که دهمین نمایشگاه با مشارکت غرفه های بیشتری در بخش صنعت مجددا در منطقه آزاد اروند برگزار شود، عنوان کرد: به امید خدا هیأت های تجاری از کشور عراق و سایر کشورهای همسایه نیز پذیرش خواهند شد که از این نمایشگاه بازدید کرده و ضمن برگزاری مذاکرات، تفاهمنامه هایی را امضا کنند.

کد خبر: ۳٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha