۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
چهره پژو ۳۰۰۸ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار نمایان می‌شود
کراس اوور جذاب‌تر در بازار

چهره پژو ۳۰۰۸ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار نمایان می‌شود

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ هیبریدی، با قدرت ۳۱۰ اسب بخار می‌تواند در ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

بازار؛ گروه خودرو: خودرو پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به زودی عرضه بازار خواهد شد. این خودرو کراس اوور درسال ۲۰۱۷ برای رقابت در بازار کراس‌اوورها تولید و عرضه بازار شد.

تب و تاب بازار خودروهای کراس اوور سبب شد که توقع مشتریان نسبت به این محصول افزایش یابد و کارخانه پژو نیز برای پاسخ به این نیاز اقدام به فیس لیفت آن کرده است.

در چهره جدید این خودرو، جلوپنچره بزرگتر و چراغ‌ها نیز کشیده‌تر شده‌اند. هرچند که آینه‌ها و زوایه خطوط طراحی در بدنه این خودرو نیز دستخوش تغییر بوده، اما کابین آن نیز با استفاده از تجهیزات به روز مانند صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی حس مدرن و لوکس بودن در آن را افزایش داده است.

تغییرات در این خودرو تنها منوط به ظاهر آن نمی‌شود، بلکه در این نسل خودرو مجهز به فناروی هیبریدی شده است. پیشرانه بنزین در این خودرو ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به سر چرخ‌ها می‌رساند تا سرعت 235 کیلومتر را تجربه کنید.

در کنار این پیشرانه بنزینی، قوای محرکه الکتریکی با ۱۱۰ اسب بخار قدرت تعبیه شده است. این کراس اوور ۳۱۰ اسب بخاری می‌تواند در ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰کیلومتر در ساعت برسد. البته شرکت پژو اعلام کرده است باتری به کار رفته در این خودرو از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۳.۲ کیلووات هست که استانداردهای WLTP را نیز پاس کرده است.

کد خبر: ۳۸٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha