۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
برق همدان با ۷ هزار و ۸۵۴ کشاورز تفاهمنامه همکاری امضا کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

برق همدان با ۷ هزار و ۸۵۴ کشاورز تفاهمنامه همکاری امضا کرد

همدان - جمشیدی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با هفت هزار و ۸۵۴ کشاورز تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال با تلاش همکاران و مشارکت خوب مردم پیک سال ۹۹ را بدون خاموشی سپری کنیم، گفت: پیک بار برق استان همدان به ۷۳۱ مگاوات در سال جاری رسید که این میزان نسبت به پیک سال گذشته که ۶۹۴ مگاوات بود ۵.۳ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در راستای کاهش و کنترل پیک طرح‌های مصوب شرکت توانیر شامل طرح ذخیره عملیاتی صنایع، طرح جابجایی روز تعطیل هفته، طرح ویژه چاه‌های کشاورزی و صنایع وابسته، بکارگیری مولدهای خودتامین، طرح ویژه ایستگاه‌های گاز فشرده جایگاه‌های (CNG)، مشترکین اداری، عمومی، تجاری و تعرفه سایر مصارف، ساعات کار برنامه‌ریزی شده صنایع و طرح کاهش مصرف در ساعات اوج بار و ۲۴ ساعته در استان همدان اجرایی و عملیاتی شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل پیک بار گفت: امسال ۸ هزار و ۵۷۱ تفاهمنامه همکاری در قالب طرح‌های شرکت توانیر با مشترکین در تعرفه‌های مختلف منعقد شد که نتیجه آن کاهش ۷۰ مگاوات مدیریت انرژی بود.

جمشیدی گفت: طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف در بخش کشاورزی از اقدامات خوبی است که در این زمینه هر سال پیگیری و اجرایی می‌شود و امسال نیز با ۷ هزار و ۸۵۴ کشاورز تفاهمنامه همکاری امضا شد که بر اساس آن در زمان اوج بار، برق مصرفی خود را کاهش دادند.

کد خبر: ۳۸٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha