۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
وجود ۱۵۰ آرایشگاه مردانه غیرمجاز فعال در اصفهان/ آرایشگران ورشکسته شده‌اند
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان:

وجود ۱۵۰ آرایشگاه مردانه غیرمجاز فعال در اصفهان/ آرایشگران ورشکسته شده‌اند

اصفهان- شجره طوبی، رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۱۹ پروانه کسب فعال آرایشگر مردانه داریم، گفت: ۱۵۰ واحد غیر مجاز در صنف آرایشگران نیز شناسایی شده که برای آنها اخطار صادر شده است.

اصغر شجره طوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت فعالیت آرایشگاه‌های مردانه در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع دو هزار و ۴۸۴ تا آرایشگر شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۹۸۶ واحد صنفی پروانه کسب دارند.

وی افزود: صدور پروانه برای ۴۹۸ واحد صنفی نیز در دست اقدام است.

۳۸۱ پروانه باطل شد
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان  با بیان اینکه تاکنون از یک هزار و ۹۸۶  پروانه صنفی تاکنون ۳۸۱ پروانه باطل شده است، اضافه کرد: این افراد یا تغییر شغل داده‌اند و یا خود نسبت به باطل شدن پروانه کسب اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸۱ پرونده منقضی شده داریم، گفت: پروانه فعالیت این افراد باطل شده و باید برای تمدید آن اقدام کنند.

شجره طوبی با بیان اینکه ۱۰۲ پروانه صنف آرایشگران مردانه نیز در شرایط خاص هستند، افزود: بررسی روند فعالیت این پروانه‌ها نیز در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۱۹ پروانه کسب فعال داریم، تصریح کرد: ۱۵۰ واحد غیر مجاز در صنف آرایشگران نیز شناسایی شده که برای آنها اخطار صادر شده است.

پلمب ۱۵ واحد صنفی در اصفهان
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان با اشاره به پلمب ۱۵ واحد صنف آرایشگران مردانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بحران کرونا افزود: همچنین از ابتدای امسال نیز ۵۰ واحد صنفی نیز به دلیل دیگر تخلفات پلمب شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالان صنف آرایشگران مردانه در حالت ورشکستگی هستند، گفت: علاوه بر کاهش مراجعات شهروندان به دلیل بحران کرونا تعرفه آرایشگاه‌های مردانه طی دو سال اخیر نیز افزایش نیافته و برای هر مورد کوتاهی ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

شجره طوبی گفت: فعالان صنف آرایشگاه‌های مردانه موفق به دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا نشده‌اند چرا که سختگیری در این زمینه زیاد است و این در حالی است که دو ماه ابتدای امسال این اصناف غیرفعال بوده‌اند.

کد خبر: ۳۸٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha