۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
۶ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در زنجان پرداخت شده است
استاندارزنجان:

۶ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در زنجان پرداخت شده است

زنجان - استاندار زنجان گفت: طی سال جاری بیش از ۱۳۸ هزار فقره تسهیلات معادل شش هزار و ۲۱۵میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده که رشد بیش از ۳۷ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل شهرک صنعتی شماره یک زنجان،با بیان اینکه در استان واحدهای تولیدی با ظرفیت خوبی کار می کنند، گفت: شبکه بانکی در استان همکاری خوب را با سرمایه گذاران دارد.

وی به دریافت تسهیلات ۱۲۰ میلیارد تومانی در چارچوب تبصره ۱۸، زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این استان در بحث دریافت تسهیلات بانکی در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

استاندار زنجان گفت: در راستای  رونق تولید و اشتغال در استان بیش از ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

حقیقی ابراز کرد: واحدهای تولیدی مشکل‌دار زنجان دسته‌بندی‌شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای خروج این واحدها از شرایط بحرانی طراحی و تاکنون هم به خوبی پیش رفته است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، ابراز کرد: برای تحقق این مهم در زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی و معوقات بانکی مشکل مهم واحدهای تولیدی در استان  است که خوشبختانه این مشکلات هم با همکاری خوب دستگاه‌های ذی ربط حل می شود.

حقیقی گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۱۳۸ هزار فقره معادل شش هزار و ۲۱۵میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده که رشد بیش از ۳۷ درصدی دارد. 

وی از افتتاح شش واحد تولیدی در زنجان تا پایان سال خبر داد و یادآور شد: با افتتاح این تعداد واحد تولیدی برای افراد زیادی اشتغال ایجاد می شود.

کد خبر: ۳٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha