۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل

اردبیل- معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: برای طرح‌های توسعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن صالحی‌نیا ظهر دوشنبه در جریان آغاز عملیات احداث فاز دو و سه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: با مشارکت پیمانکاران طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شروع شده و وزارت صمت و همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با تامین اعتبار مورد نیاز تلاش می‌کند تا این طرح‌ها هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی نمونه اجرای این طرح‌های زیربنایی را احداث فاز دو و سه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان مطالبه به حق صنعتگران و سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی مورد توجه قرار گرفته و قرار است با تامین اعتبار مورد نیاز تا ۲۵ میلیارد تومان فازهای اجرایی این مجموعه در سال‌های آماده بهره‌برداری شود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در مورد طرح توسعه و تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی رضی نیز بیان کرد: عملیات گازرسانی به این ناحیه صنعتی با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار شروع شده و امیدواریم در سالی که مزین به جهش تولید است با تدارک این زیرساخت‌ها بتوانیم سرمایه‌گذاران را راغب به حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کنیم.

صالحی‌نیا با بیان اینکه در سال‌های اخیر میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشور ۱۰ برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: در اکثر شهرهای استان اردبیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی دایر شده و حتی در این استان مجوز راه‌اندازی شهرک صنعتی خصوصی به سرمایه‌گذاران عمده صادر شده است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با توانی مضاعف سعی دارد تا با هدف دور زدن تحریم‌ها از سرمایه‌گذاران داخلی و حتی خارجی در ایران حمایت کرده و به نوعی به توانمندی اقتصادی کشور کمک کند.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به ارائه بسته‌های تشویقی و ترغیبی برای سرمایه‌گذاران با هدف حضور و استقرار واحدها در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد برای توسعه و تقویت خوشه‌های صنعتی است که نتایج سودمندی نیز در سال‌های اخیر با راه‌اندازی خوشه‌های سه‌گانه به دست آمده است.

کد خبر: ۳۸٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha