۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
افزایش ۷ درصدی سفر کامیون های البرز
در پنج ماهه ابتدای سال انجام شد؛

افزایش ۷ درصدی سفر کامیون های البرز

کرج - مرعشی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال بیش از چهار میلیون تن کالا توسط ۸۱ شرکت حمل و نقل از استان البرز به دیگر استان های کشور جابجا شده است از افزایش ۷ درصدی سفر کامیون های البرز خبر داد.

سید محمدحسین مرعشی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در پنج ماهه اول سال چهار میلیون تن کالا از مبداء البرز به دیگر استانها حمل و جابجا شده که این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته که با توجه به شرایط کرونا افزایش رشد قابل قبولی است.

مرعشی با بیان اینکه این مقدار کالا با ۳۴۳ هزار سفر کامیون از استان البرز به سراسر کشور جابجا شده است، افزود: میزان سفر کامیون های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی داشته و مقصد کالاهای حمل شده به ترتیب استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه این کالاها از ۸۱ شرکت حمل و نقل جابجا شده است افزود: عمده محصولات حمل شده از استان البرز شامل سیمان و محصولات صنعتی بوده که است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی استان است.

کد خبر: ۳۸٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha