۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
قیمت تمام سکه طرح جدید از ۱۱ میلیون تومان عبور کرد/ دلار ۲۳۷۲۰تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

قیمت تمام سکه طرح جدید از ۱۱ میلیون تومان عبور کرد/ دلار ۲۳۷۲۰تومان

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش قیمت انواع سکه و طلا در بازار به دلیل بالا رفتن نرخ اونس و دلار بعد از تعطیلات چند روز اخیر خبر داد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی به ۱۹۶۴ دلار رسید که در مقایسه با روز ششم شهریور ماه افزایش ۲۵ دلاری را نشان می دهد.

وی افزود: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۶۵۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با آخرین روز فعالیت بازار داخلی افزایش ۳۳ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر؛ در روز ششم شهریور اه جاری که آخرین روز فعالیت بازار طلا در  هفته اخیر بود هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۶ هزار تومان خرید و فروش می شد که این رقم امروز با افزایش ۸ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۴ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت انواع سکه و تغییرات نرخ این کالاها اظهار کرد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با آخرین روز فعالیت بازار طلا در هفته گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

محمد ولی افزود: در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز ششم شهریور ماه افزایش ۲۷۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۰  هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با آخرین روز فعالیت بازار طلا در هفته گذشته قیمت نیم سکه افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده اما نرخ ربع سکه و سکه گرمی تغییری نکرده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۳ هزار و ۷۲۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با هفته گذشته افزایش ۲۵۰ تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: افزایش قیمت اونس در بازار جهانی و گران شدن قیمت دلار در بازار آزاد دو مولفه ای است که موجب شده تا قیمت ها در بازار طلا و سکه صعودی شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۸٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha