۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
۷ هزار و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران ذخیره سازی شده است
در جمع خبرنگاران؛

۷ هزار و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران ذخیره سازی شده است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: اقدامات لازم برای ذخیره سازی ۴ هزار تن پرتقال و ۳ هزار و ۵۰۰ تن سیب در استان تهران صورت گرفته و با توجه به اقدامات و وفور میوه مشکل خاصی نداریم و شرایط پیش‌رو بسیار خوب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین در حاشیه برگزاری سی و دومین جلسه تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم برای ذخیره سازی ۴ هزار تن پرتقال و ۳۵۰۰ تن سیب صورت گرفته و دولت از محل ردیف بند ۴ تخصیص بودجه کرده است لذا با توجه به اقدامات و وفور میوه مشکل خاصی نداریم و شرایط پیش‌رو بسیار خوب خواهد بود.

امامی امین در خصوص نمایشگاه های بهاره گفت: ۵ نمایشگاه در آستانه عید در تهران برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: هیچ دغدغه‌ای در مورد کالاهای اساسی نداریم و انبارها پر و ذخیره‌سازی صورت گرفته، همچنین تمهیدات لازم برای توزیع کالاها نیز پیگیری می‌شود، همچنین در مورد آرد نیز مشکلی وجود ندارد و توزیع به روز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پلمب ۲۶ کارگاه چربی گیری از آلایش مرغ، گاو و گوسفند در جنوب پایتخت و انتقال آنها به چرم شهر ورامین خبر داد و اظهار داشت: این چربی ها در صابون پزی مصرف داشته اند اما برای سوهان پزی ها استفاده می شدند که غیر قانونی و غیر بهداشتی است.


 

کد خبر: ۳٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha