۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
اجرای ۵ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان توسط شستا در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

اجرای ۵ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان توسط شستا در استان همدان

همدان - استاندار همدان از اجرای پنج طرح با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، سید سعید شاهرخی در آیین کلنگ زنی مجتمع دامپروری شش هزار راسی قهاوند گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت، اولویت در کشور و استان همدان توجه به معیشت و اشتغال است.

وی افزود: در همین راستا تمام امکانات موجود و توجه مسئولان کشوری را به رونق سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان معطوف کرده ایم که از جمله آن شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی کشور است که تا کنون پنج طرح را با بیش از یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان عملیاتی کرده است.

استاندار همدان افزود: هم اکنون ۶۳ پروژه در قالب پروژه‌های جهش تولید در استان همدان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد در دست اجرا است که تا پایان کار دولت به نتیجه خواهد رسید.

شاهرخی با بیان اینکه برخی از این طرح‌ها جدید و برخی فعال کردن طرح‌های راکد است، اضافه کرد: تا کنون ۸۵ طرح که در سال‌های گذشته راکد بود فعال شده و افزایش ظرفیت تعدادی از طرح‌های فعال را نیز همزمان پیگیری می کنیم.

کد خبر: ۳۸٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha