۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
بهره برداری از ۳ واحد تولیدی با اعتبار ٣٧٣ میلیارد ریالی در ارومیه
رییس سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد:

بهره برداری از ۳ واحد تولیدی با اعتبار ٣٧٣ میلیارد ریالی در ارومیه

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از بهره برداری سه واحد تولیدی با اعتبار ٣٧٣ میلیارد ریالی در ارومیه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از سه واحد تولیدی در شهرستان ارومیه گفت: شرکت آرین پترو ایده یکی از شرکت‌های دانش بنیان بوده که امروز با ٣١ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز دو ارومیه، با تولید سالانه حدود ٣٠ هزار تن روغن موتور و گریس فعالیت می‌کند که برای ١۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: شرکت پردیس اتصال آب اروند نیز از دیگر شرکت‌هایی است که امروز با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: این شرکت از واحدهای راکد بود که امروز با فعالیت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن برای ١٠ نفر اشتغالزایی کرده و سالانه یک‌هزار و ۵٠٠ تن انواع لوله به قطر کمتر از ٢۵٠ میلی‌متر تولید می کند.

بابایی ادامه داد: فاز توسعه شرکت کیهان دارو شیمی از دیگر واحدهایی است که امروز همزمان با هفته دولت و با ٣١٧ میلیارد ریال وارد مرحله بهره‌برداری شد.

وی اظهار داشت: این شرکت سالانه بیش از ۴۶٧ میلیون عدد انواع قرص آنتی ‌بیوتیک و داروهای گوارشی به شکل کپسول و ساشه را تولید و روانه بازار می‌کند و برای ٢٠ نفر از جوانان این منطقه اشتغالزایی کرده است.

کد خبر: ۳۸٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha