۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای زنجان موفق به اخذ تسهیلات کرونایی شدند
مدیرکل آموزش فنی‌و ‌حرفه‌ای زنجان:

۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای زنجان موفق به اخذ تسهیلات کرونایی شدند

زنجان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: تاکنون ۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای استان معادل ۷۵ درصد موفق به اخذتسهیلات کرونایی شدند و مابقی هم به زودی دریافت خواهند کرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا انصاری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران زنجان در محل فنی و حرفه ای زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص خسارت وارده به مراکز آموزشی فنی  حرفه ای استان در شرایط کرونایی،گفت: مراکز فنی و حرفه ای استان هم مشمول تسهیلات کرونایی شدند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۵ آموزشگاه فنی و حرفه ای زنجان معادل ۷۵ درصد موفق به اخذتسهیلات کرونایی شدند و مابقی هم به زودی دریافت خواهند کرد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان، گفت: ویروس کرونا، جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و به تبع بخش آموزش این اداره کل را تحت تاثیر قرار داده و خدمات آموزشی در آموزشگاه‌های دولتی و خصوصی را به تعطیلی کشیده است. 

انصاری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار بازار در خصوص تولید ماسک توسط مراکز فنی و حرفه ای زنجان، ابراز داشت: در کارگاه تولید ماسک فنی  و حرفه ای در زنجان و خرمدره بیش از ۱۶۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: روزانه در این کارگاه‌ها بیش از  ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌شود و این کارگاه‌ها ظرفیت لازم برای تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک را هم دارند و از اسفندماه سال گذشته تاکنون  سه میلیون عدد ماسک توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تولید شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای زنجان، با بیان اینکه ۳۳ درصد کارآموزان آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای استان به صورت مستقیم وارد بازار کار می‌شوند، افزود: یکی از برنامه های اداره کل این است که مراکز خلاقیت و نوآوری را در کنار آموزش‌های مهارتی تقویت کنیم.

کد خبر: ۳۸٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha