۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
 ۳.۵ میلیارد تومان در حوزه های مختلف به صدا و سیمای زنجان اختصاص پیدا می کند
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان:

۳.۵ میلیارد تومان در حوزه های مختلف به صدا و سیمای زنجان اختصاص پیدا می کند

زنجان-مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه بیشترین بودجه صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه سیما هزینه می‌شود، گفت: سالانه ۳.۵ میلیارد تومان به حوزه‌های خبر، فضای مجازی و صدا و سیما اختصاص پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن لطیفی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر در محل صدا و سیمای مرکز زنجان، به ایام الله دهه فجر اشاره کردو گفت: رسانه‌ها نسبت به حضور باشکوه مردم در برنامه‌های دهه فجر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اشراق زنجان برای دهه فجر برنامه‌های خوبی را در حوزه رادیو و تلویزیون پیش بینی کرده است، اظهار کرد:  برنامه‌ها از ۱۲ بهمن ماه شروع و تا ۲۲ ادامه دارد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: ۱۷ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه در دهه فجر توسط صدا و سیمای مرکز اشراق زنجان برگزار می‌شود و انیمیشن آقای شاه و سریال فارسی در این دهه پخش خواهد شد.

لطیفی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان برای انتخابات هم برنامه ریزی لازم را دارد، ابراز کرد: برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان بیش از ۱۶ هزار دقیقه برنامه پیش بینی شده است.

وی افزود: مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است و متاسفانه از اول انقلاب هر جا کمبود داشته‌ایم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: یشترین بودجه صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه سیما هزینه می‌شود و سالانه ۳.۵ میلیارد تومان به حوزه‌های خبر، فضای مجازی و صدا و سیما اختصاص پیدا می کند.

لطیفی گفت: در حوزه‌های مختلف از سوی صدا و سیما برنامه‌های مطلوبی برای دهه فجر تدارک دیده شده  و  پخش برنامه کاروان انقلاب از ۱۳ بهمن ماه و برنامه فجر بایرامی هم هر شب از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش خواهد شد.

وی یاد آورشد: پخش مستند شاخص در سیما و راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت ویژه از سوی صدا و مرکز زنجان به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر: ۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha