۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
رشد ۵۶۸ درصدی بازگردانی واحدهای صنعتی غیرفعال گلستان به چرخه تولید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد:

رشد ۵۶۸ درصدی بازگردانی واحدهای صنعتی غیرفعال گلستان به چرخه تولید

گرگان- خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از رشد ۵۶۸ درصدی بازگردانی واحدهای صنعتی غیرفعال گلستان به چرخه تولید خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تا سال ۹۲ تعداد ۱۹ واحدهای صنعتی غیرفعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مجدد به چرخه تولید بازگشته بودند که تعداد این واحدها هم‌اکنون به ۱۲۷ واحد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۲ تا سال گذشته بیش از ۱۰۰ واحد غیرفعال تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند، افزود: بازگردانی واحدهای راکد و فعال کردن  واحدهای تولیدی در استان در دستور کار قرار دارد و روند بازگردانی سرعت می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۵۲۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده بود که این میزان با رشد ۵۲ درصدی هم‌اکنون به ۷۹۰ واحد بهره‌بردار رسیده است.

وی اضافه کرد: قبل از سال ۹۲ میزان برق تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۲۳ مگاوات بود که با همت و کوشش تلاشگران دولت تدبیر و امید این میزان با ۴۲ درصد رشد به ۱۷۵ مگاوات رسیده است.

خلیل زاده به رشد ۴۷ درصدی امکانات مخابراتی برای هفت شهرک‌ و ناحیه صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان از امکانات مخابرات و اینترنت برخوردار بودند که هم‌اکنون به ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی رسیده است.

کد خبر: ۳۸٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha