۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۳۷ کیلومتر باند دوم با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی احداث شد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۳۷ کیلومتر باند دوم با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی احداث شد

بیرجند- داعی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری ۳۷ کیلومتر باند دوم در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وحید داعی در گفت و گو با بازار با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال جاری بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، با پیگیری انجام شده ۳۷ کیلومتر از باندهای دوم استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی احداث باند دوم در ۱۰۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر  ۴۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

داعی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه و راه آهن بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در سه دوم سال جاری، مجموع قراردادهای حمل و نقل را به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. 

وی اظهار کرد: همچنین از ظرفیت ماده ۵۶ قانون، ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه محور بیرجند- قاین تزریق شد و برای دیگر محورها در  ستور کار است.

داعی با بیان اینکه قطعه ۱۶ راه آهن بیرجند به سمت یونسب در سال ۹۸ کلنگ زنی شد، افزود: در حال حاضر پیمانکار در این پروژه مشغول فعالیت بوده و عملیات اجرایی در حال انجام است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: تامین مسکن برای ایثار گران، اجرای پروژه های بازآفرینی و اجرای طرح اقدام ملی مسکن از جمله اقدامات انجام شده است. 

داعی اجرای طرح احداث شش هزار واحد شهری برای اقشار کم درآمد در بافت های فرسوده را از دیگر پروژه های سال جاری عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به متقاضیان ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۵۹ میلیون تسهیلات پنج درصد اعطا می شود.

کد خبر: ۳۸٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha