۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
ضرورت ورود مگفا به بازارهای نوین اطلاعات و ارتباطات
سرپرست ایدرو اظهار کرد

ضرورت ورود مگفا به بازارهای نوین اطلاعات و ارتباطات

بیات، سرپرست ایدرو بر ضرورت ورود مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) به حوزه‌ها و بازارهای مختلف و نوین عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، امیر بیات در بازدید از مگفا با اشاره به اینکه یکی از وظایف هلدینگ، خلق ارزش از طریق هم افزایی در زیر مجموعه‌ها است، گفت: ایدرو تلاش می‌کند با بهم رسانی موضوعات مختلف در فضاهای زیر مجموعه، چنین نقشی را ایفا کند.

وی به سرعت بالای تغییر و تحول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و اضافه کرد: از مگفا انتظار می‌رود با بازنگری در ساختار، بتواند با حداکثر سرعت و انعطاف، خود را با این تغییرات همراه و همگام کند.

سرپرست هیئت عامل ایدرو همچنین با تاکید بر اینکه حوزه توسعه فناوری باید محور عمده فعالیت‌های مگفا باشد، گفت: افرایش توانمندی مگفا در صنایع هایتک باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این مقوله باید با قدرت پیگیری شود.

بیات در ادامه احیاء هویت مگفا را ضروری توصیف کرد و افزود: مگفا باید ظرفیت‌ها و توانمندی هایش را در حوزه کسب و کار و خدمات به بخش‌های متنوع دولتی و خصوصی ارتقاء دهد تا نقش پررنگ تری در بازار این حوزه داشته باشد.

پیگیری مطالبات معوقه و فروش اموال مازاد مگفا از دیگر مواردی بود که رئیس هیئت عامل ایدرو بر آن تاکید کرد.

در این بازدید محمد جواد انبیایی «مدیرعامل مگفا» نیز گزارشی از اقدامات و طرح‌های در دست اجرای این شرکت مانند سامانه‌های مختلف حوزه دولت الکترونیکی، طرح شهرهای هوشمند، طرح مراکز تعالی تحول دیجیتال، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان برون شهری، هوشمند سازی تجارت الکترونیکی و طرح تحلیل هوشمند قوانین ارائه کرد.

سرپرست هیئت عامل ایدرو همچنین از نمایشگاه دستاوردهای مگفا در حوزه فناوری‌های نوین و برخی از محصولات فناورانه و هوشمند مانند کنتورهای هوشمند، ردیاب خودرو، کیت کارخانه هوشمند و روشنایی هوشمند بازدید کرد.

مگفا یکی از شرکت‌های تابعه ایدرو است که در حوزه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.

کد خبر: ۳۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha