۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
فضای خراسان شمالی برای سرمایه‌گذاری آماده است
استاندار خراسان شمالی:

فضای خراسان شمالی برای سرمایه‌گذاری آماده است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ورود شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری شستا و موسسه ملل به استان برای سرمایه‌گذاری به معنای فضای آماده استان برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست با سرمایه‌گذاران حوزه آب با اشاره به مشکل کمبود منابع آب به‌عنوان یک دغدغه مهم سرمایه‌گذاران افزود: با حل مشکل پساب دغدغه سرمایه‌گذاران نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سیستم فاضلاب شهرها و بازده بودن سرمایه‌گذاری در این بخش افزود: با توجه به عدم برخورداری برخی شهرهای استان از سیستم فاضلاب شهری سرمایه‌گذاری در این حوزه یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در کوتاه‌مدت خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تصویب سند سازگاری باکم آبی افزود: اگر سرمایه‌گذاری موضوع پساب را در قالب یک قرارداد قانونی لحاظ کند ما نیز صنایع استان را به سمت استفاده از پساب تولیدی هدایت خواهیم کرد.

شجاعی با تأکید بر اهمیت ارائه طرح‌های مناسب در حوزه آب و پاسخ دوهفته‌ای به سرمایه‌گذاران، از دستگاه‌های مربوط خواست تا زمینه بازدید سرمایه‌گذاران از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم کنند.

کد خبر: ۳۸٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha