۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
اختلاف قیمت گوشت در بازار اراک
رییس اتاق بازرگانی اراک خبر داد:

اختلاف قیمت گوشت در بازار اراک

اراک- بیکی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با اشاره به اینکه اختلاف قیمت گوشت عرضه شده توسط شرکت پشتیبانی و بازار در اراک زیاد است، گفت: این اختلاف هم برای مردم و هم برای دامدار مشکل‌زا خواهد بود.

ناصر بیکی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص نشست روسا و هیئت رئیسه اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون استان مرکزی اظهار داشت: استقلال در مسایل تولیدی و تولید، ابزار می‌خواهد و با شعار محقق نمی شود.

وی با بیان اینکه کار تولید نیاز به علم، دانش و بینش دارد، گفت: امور اجرایی در کشور به دست افراد متخصص نیست و این مشکلات زیادی را به وجود آورده است و تولید کننده گاها خرج زندگی خود را نمی تواند تامین کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک افزود: در حوزه کشاورزی، مبلغ کمی از فروش محصولات  به دست خود کشاورزان می رسد و دامداران نیز به مشکلات بسیار زیادی برخورده اند، همچنین اختلاف قیمت گوشت عرضه شده در اراک توسط شرکت پشتیبانی و بازار زیاد است و این باعث بروز مشکل هم برای مردم و هم برای دامدار می شود.

بیکی گفت: می توانیم در راستای همکاری سه اتاق در حوزه های مختلف تعامل بهتری داشته باشیم، ما قبل از این که توسط کشورهای ابر قدرت تحریم باشیم، تحریم خودمان هستیم و بزرگترین خلا ما عدم وجود ارتباط مناسب بین بخش خصوصی و دولت است ولذا کار تیمی بایستی روی آن کار کارشناسی شود لذا می توانیم با کار کارشناسی مصوبات و خروجی بهتری از نشست‌ها و جلسات داشته باشیم، چرا که خیلی اوقات می‌توانیم با یک بیانیه مشترک بین سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون جلوی بسیاری از مشکلات بخش خصوصی را بگیریم.

وی عنوان داشت: امروزه بایستی تلاش کنیم تا مسائل مطرح شده در جلسات را عملیاتی‌ کنیم، بدنه کارشناسی اتاق بازرگانی قوی است ولی با پتانسیلی که دارد می‌تواند از این بهتر نیز باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی ما در حوزه صادرات و واردات مشکلات زیادی دارند که بایستی حل مشکلات آن‌ها یکی از برنامه های اصلی پارلمان بخش خصوصی باشد، گفت: آمادگی داریم در حوزه آموزش، روابط بین الملل و حوزه های دیگر با سه اتاق همکاری خوبی داشته باشیم.

کد خبر: ۳۸٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha