۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
۳۴ واحد صنعتی گلستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

۳۴ واحد صنعتی گلستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند

گرگان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از بهره‌برداری از ۳۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۶۱ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین طلوعیان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۳۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۶۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند و برای ۴۶۹ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در استان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن خبر داد و افزود: همچنین برنامه‌های فرهنگی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۳۱۷ جواز صنعتی در استان با سرمایه‌گذاری پیشنهادی دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: امسال تعهد اشتغال حوزه صنعت و معدن استان هشت هزار شغل بود که به پیشنهاد استاندار این تعهد به ۱۰ هزار شغل رسید که تاکنون هشت هزار و ۸۸۶ شغل ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

طلوعیان همچنین به اقدامات انجام شده در کارگروه رونق تولید اشاره و بیان کرد: امسال ۲۹۶ طرح برای دریافت هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون ۳۱۶ میلیارد تومان به ۳۱۶ طرح پرداخت شده است.

کد خبر: ۳٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha