۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
افزایش ۲۰ درصدی تعداد جایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی تعداد جایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ۲۰ درصدی تعداد جایگاه های عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش ۲۰ درصدی تعداد جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان خبر داد و گفت: گستره سوخت‌رسانی بخش حمل و نقل به ۱۵۰ جایگاه در استان همدان افزایشمی یابد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۵ جایگاه سوخت در منطقه همدان فعال است که به طور شبانه روزی خدمات سوخت‌رسانی را به مردم عرضه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳ جایگاه جدید در منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است که پراکندگی آنها مناسب است و سه جایگاه در ناحیه مرکزی، هفت جایگاه در ملایر، سه جایگاه در نهاوند، پنج جایگاه در رزن، دو جایگاه در تویسرکان، یک جایگاه در اسدآباد و دو جایگاه نیز در بهار جانمایی شده است.

روستایی گفت: در فاز دوم توسعه و تکمیل بخش سوخت CNG دو مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب واقع در بزرگراه همدان ساوه و مجتمع جدی امین پور در شهرستان اسدآباد در حال پیگیری و اجرا است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه عملیات زیرساختی تمامی جایگاه‌های جدید آغاز شده اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی هشت جایگاه با پیشرفت حدود ۵۰ درصدی و کمی بالاتر در حال انجام است که پیش بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال جاری یا اوایل ۱۴۰۰ و مابقی نیز تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

وی عنوان کرد: از ۲۵ جایگاه در دست احداث، ۱۳ باب آن در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی، سوخت عرضه خواهند کرد.

روستایی از تسهیل دسترسی مردم شهر و روستاهای استان و همچنین کاهش مدت زمان سوخت گیری به تناسب افزایش تعداد خودروها و نازل‌های موجود با راه اندازی مجاری عرضه سوخت جدید خبر داد.

وی عنوان کرد: تنها ۳ جایگاه از جایگاه‌های در دست احداث متعلق به شهرداری و اداره اوقاف بوده و بقیه با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد که در نتیجه آن اشتغال مستقیم حداقل ۱۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: تأمین و ذخیره سازی فرآورده‌های مورد نیاز استان و خرید به موقع سوخت توسط مالکان جایگاه‌ها، سوخت رسانی مستمر و مطلوب در سراسر استان را رقم می‌زند ضمن اینکه نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی توسط واحدهای ذیربط منطقه از اولویت‌های کاری مجموعه است.

کد خبر: ۳۸٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha