۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
فعالان اکوسیستم فن آوری و فضای مجازی ترسیم کننده آینده علمی کشور هستند
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین تجمع عاشورایی اهالی اکوسیستم:

فعالان اکوسیستم فن آوری و فضای مجازی ترسیم کننده آینده علمی کشور هستند

تهران- شب اول از نخستین تجمع عاشورایی اهالی اکوسیستم فن آوری و نوآوری با حضور مدیران ارشد، اساتید، نخبگان و فعالان این اکوسیستم تحت تدابیر بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی عصر دیروز در برج فن آوری قریب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، نخستین شب از سوگواره اهالی اکوسیستم فن آوری و نوآوری ، با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در حالی در برج فن آوری قریب برگزار شد که سخنران آن حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

در این سوگواره که با حضور پرویز کرمی، دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی،آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات در امور مردمی، تاریخی دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و  دیگر مدیران ارشد حوزه فن آوری و نوآوری برگزار شد، ضمن بزرگداشت واقعه عظیم عاشورا ، کمک به پویایی بیشتر اکوسیستم و تقویت شبکه نوآوری با هدف تعامل بخشی برای استفاده بیشتر از فضای مجازی برای گسترش بیشتر باورهای دینی تاکید شد.

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان سخنران این سوگواره، فعالان اکوسیستم فن آوری و فضای مجازی را ترسیم کننده آینده علمی کشور معرفی کرده با تحلیل واقعه عاشورا و نسبت آن با جامعه امروزی گفت : سنت امتحان، یکی از سنت های الهی است و تمامی انسانها، در طول عمر خود به دلایل مختلف، امتحان می شوند تا در زمان عمر محدود دنیا، بتوانند کمال مناسب خود را پیدا کنند.

لازم به ذکر است این سوگواره به همت شتاب‌دهنده‌ سیوان و با همراهی شتاب دهنده های شمسا، ازنو، میدون و فاطر شریف برپا شد و مراسم امروز جهارشنبه ۵شهریور با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله توانا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل برج فن آوری قریب واقع در ابتدای خیابان آزادی، روبروی دانشگاه دامپزشکی برگزار و پذیرای تمام عاشقان سیدالشهدا است.

کد خبر: ۳۸٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha