۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی در دامغان/ ریل‌گذاری برای ایجاد توسعه پایدار
استاندار سمنان عنوان کرد؛

جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی در دامغان/ ریل‌گذاری برای ایجاد توسعه پایدار

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه ریل‌گذاری برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه در دستور کار است، گفت: خام فروشی محصولات معدنی دامغان جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه‌های هفته دولت در دامغان ضمن بیان اینکه این‌ منطقه از استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های ویژه دارد، اظهار داشت: باید برای رفع حداکثری مشکلات زیرساختی در بخش معدن شهرستان دامغان اقدام شود.

وی بابیان اینکه مسئولان ارشد استان هم کمک خواهند کرد تا محصولات معدنی در منطقه به‌صورت خام به فروش نرود، افزود: ریل‌گذاری خوبی برای توسعه شهرستان دامغان انجام‌شده است و طرح‌های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و در حال ساخت است و برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان هم در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

اجرای طرح‌های عمرانی متوقف نشده است
استاندار سمنان هفته دولت را فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان دامغان و دیگر نقاط استان عنوان کرد و گفت: باوجود فشارهای خارجی، دولت روند توسعه و اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی را در استان سمنان و دیگر نقاط کشور متوقف نکرده است.

آشناگر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای ایجاد توسعه پایدار بیان کرد: دامغان در بخش گردشگری دارای زیرساخت و ظرفیت‌های مطلوبی است که علاقه‌مندان به تاریخ و گردشگری هرساله به این شهرستان سفر می‌کنند.

وی بابیان اینکه اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان دامغان تخصیص داده شد، ابراز کرد: همین سبب توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق کشت پسته در دستور کار مسئولان باشد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تسریع در انتقال ندامتگاه دامغان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی طی یک سال گذشته در این حوزه انجام‌شده است.

کد خبر: ۳۸٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha