۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
صدور اسناد تک برگ برای ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی در همدان
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خبر داد:

صدور اسناد تک برگ برای ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی در همدان

همدان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از صدور اسناد تک برگ برای ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسفندیار خزایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگ برای عرصه‌های ملی استان همدان از اولویت‌های اصلی مجموعه منابع طبیعی است که خوشبختانه با تشکیل و فعالیت کارگروه مشترک کاداستر اراضی ملی، تعامل و همکاری مناسبی با اداره ثبت اسناد استان وجود دارد و اجرای این طرح از سرعت مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بر اهتمام جدی دو دستگاه منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک مبنی بر اجرای کامل طرح کاداستر اراضی ملی و صدور سند تک برگ برای کل اراضی ملی استان همدان تأکید کرد.

وی گفت: طرح کاداستر گامی مهم و مؤثر در پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می‌رود و با توجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی مؤثر در تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از دخل و تصرف اراضی منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از صدور اسناد تک برگ برای ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد و عنوان کرد: در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی باید راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۳۸٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha