۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
تعداد پروژه های هفته دولت در زنجان ۷۸ درصد افزایش یافت
استاندار زنجان:

تعداد پروژه های هفته دولت در زنجان ۷۸ درصد افزایش یافت

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت است، گفت:  پروژه‌های استان زنجان از نظر تعداد ۷۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان خرم‌دره، با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت است،  گفت: طی هفته دولت ۹۹۴ پروژه با هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.  

وی با بیان اینکه پروژه‌های استان زنجان از نظر تعداد ۷۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش  دارد، اظهار کرد: ۸۲ درصد پروژه‌های هفته دولت در زنجان مربوط به افتتاح بوده و ۱۸ درصد از پروژه‌ها نیز کلنگ‌زنی است.

استاندار زنجان، گفت: با بهره برداری این طرح ها برای بیش از یک هزار و ۳۹۷ در استان زنجان اشتغال ایجاد می شود و بیشترین اشتغال ایجاد شده مربوط به شهرستان زنجان است.

حقیقی به ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه زنجانی ها در ماه محرم پروتکل های بهداشتی را در عزاداری ها به خوبی رعایت می کنند و از مردم درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری در روزهای تعطیل به جد خود داری کنند.  

استاندار زنجان، افزود: ۸۵ درصد زنجانی ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و همه باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند چرا که حق الناس است.  

حقیقی با بیان اینکه ۱۱ رکن رقابت اقتصادی این است که پژوهش را به عمل تبدیل کنیم، ابراز داشت: باید پژوهش‌ها را به عمل تبدیل کنیم.

کد خبر: ۳۸٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha