۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
تشدید گشت های حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در البرز طی ایام تعطیل
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز خبر داد

تشدید گشت های حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در البرز طی ایام تعطیل

کرج- موسوی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام تعطیل، تمهیدات لازم برای تشدید حضور کاربران گشت در مناطق و شهرستانهای تابعه استان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان البرز قرار گرفت.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بررسی سوابق و جغرافیای زمانی وقوع تغییر کاربری های غیر مجاز توسط متخلفین نشان داد در ایام تعطیل و به خصوص تعطیلات چند روزه سودجویان با تصور کم رنگ بودن حضور مامورین واحدهای گشت اقدام به ساخت بنا و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و باغ ها می کنند، به همین دلیل تمهیدات لازم برای تشدید حضور کاربران گشت در مناطق و شهرستانهای تابعه استان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان البرز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای تدابیر پیشگیرانه ریاست این سازمان با برنامه ریزی انجام شده با حضور همکاران تیم های یگان حفاظت در ایام تعطیل امکان هر گونه سوء استفاده از متجاوزین به اراضی سلب و یا به حداقل خواهد رسید و در این راستا ضمن ایجاد و تشکیل تیم های گشت مشترک با سایر سازمانها از جمله شهرداری و بخشداری ها و دیگر همچون منابع طبیعی و سازمان مسکن و شهرسازی به صورت هم پوشانی و هم افزایی از گسترش و تقویت پیشگیری برخوردار خواهیم بود.

موسوی گفت: همکاران در واحدهای گشت حفظ کاربری با حضور میدانی و پایش تصویری هرگونه فعالیت غیر مجاز را رصد کرده و با هماهنگی دستگاه قضایی برخوردهای قانونی را انجام خواهند داد.

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین از شهروندان درخواست کرد هر گونه مشاهدات خود در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی را با شماره های سامانه ۱۳۱ و یا تلفن های جهاد کشاورزی در شهرستانها اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۳۸٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha