۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری اردبیل اختصاص یافت
مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، شهامت هدایت پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی اردبیل در محل اداره کل منابع طبیعی اردبیل اظهار داشت: بخش کشاورزی اردبیل به دلیل تغییرات اقلیمی بیشترین خسارت‌ها را دیده است که باید برنامه‌های اساسی برای حل این مشکل تدوین شود.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر با آن مواجه هستیم کاهش نفوذ آب به سطوح زیرزمینی در دشت‌های استان است که در این زمینه نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان را توسعه بخشیم.

وی با اشاره به این که ۷۵ درصد مساحت در دست منابع طبیعی است بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری ۳۸۰ میلیارد ریال سال گذشته اعتبار تزریق شده و احداث ۴۷ بند آبخیزداری‌ در استان محقق شده است که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد نیز با هدف کارآفرینی کشت اراضی ملی فرصت مناسبی به کشاورزان داده شده است که در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش شایانی ایفا می‌کند.

هدایت تصریح کرد: در راستای صدور مجوز در بهره‌برداری از معادن نیز جواب استعلامات در کم‌ترین زمان ممکن داده می‌شود و در این زمینه نیز با همکاری شهرداری‌ها برداشت مواد معدنی محقق است که این مسئله نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۳۸٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha