۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ میلیارد تومان پروژه شرکت گاز کرمانشاه آغاز شد
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۰ میلیارد تومان پروژه شرکت گاز کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از آغاز افتتاح گازرسانی به شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این هفته حدود ۷۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کرمانشاه، سیروس شهبازی بیان کرد: در مجموع در هفته دولت امسال گازرسانی به شهر نودشه شهرستان پاوه، گازرسانی به ۸۱ روستا و همچنین ۲۲ واحد صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته او، همچنین در این هفته عملیات اجرایی گازرسانی به ۹روستا و ۳۹ واحد صنعتی نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اعلام اینکه برای امسال ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان تعریف شده است، گفت: اکنون ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم و از این محل ۳۰۰ روستا و واحد صنعتی را گازدار خواهیم کرد.

به گفته او، تا پایان امسال نیز به ۳۰۰ روستا و واحد صنعتی در استان کرمانشاه گازرسانی انجام می شود.

شهبازی در ادامه سخنانش به تشریح وضعیت موجود گازرسانی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اکنون ۹۹ درصد خانوارهای شهری در قالب ۲۸ شهر و ۷۵ درصد خانوارهای روستایی در قالب هزار و ۴۷۵ روستا در استان کرمانشاه گاز طبیعی دارند.

وی با اعلام اینکه روزانه حدود ۱۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان کرمانشاه مصرف می‌شود، افزود: این رقم در سال گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب بود.

کد خبر: ۳۸٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha