۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان
فرماندار جاسک خبر داد؛

افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان

هرمزگان- رادمهر، فرماندار جاسک گفت: در هفته دولت، ۳۰ پروژه عمرانی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی جاسک پیش از ظهر چهارشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در سالن اجتماعی فرمانداری جاسک آغاز شد.

وی افزود: همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت چندین پروژه شاخص در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، راهسازی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان جاسک به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار جاسک ادامه داد: ۹ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های شاخص شهرستان جاسک است که امروز همزمان چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رادمهر بیان کرد: در هفته گرامیداشت دولت در مجموع ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان سفر خود به شهرستان جاسک علاوه بر افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه‌های  شیلاتی، راهسازی، ورزشی، صنعتی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور استاندار هرمزگان، از مزارع پرورش میگو جاسک نیز بازدید خواهد کرد.

کد خبر: ۳۸٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha