۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
 پروژه تولید بیوسیلاژ از ضایعات طیور و آبزیان افتتاح شد
در ساری؛

پروژه تولید بیوسیلاژ از ضایعات طیور و آبزیان افتتاح شد

ساری- پروژه تولید بیوسیلاژ از ضایعات طیور و آبزیان با حضور استاندار مازندران در مرکز تحقیقات دریای خزر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، پروژه تولید بیوسیلاژ از ضایعات طیور و آبزیان همزمان با هفته دولت در مرکز تحقیقات و پزوهشکده اکولوژی دریای خزر به بهره برداری رسید.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه تولید با تاکید بر بهره گیری از طرح های دانش بنیان اظهار داشت: مازندران از نظر تولید گوشت سفید و بهره مندی از ذخایر و جاذبه های دریا رتبه اول را دارد و تهیه پودر ماهی از کیلکا به دلیل صید آن دردریا اهمیت بالایی دارد.

وی با اظهار اینکه باید به سمت طرح های نو و دانش بنیان که سبب کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن مواد اولیه می شود، پیش رویم زیرا وابستگی ما را به خارج از کشور قطع خواهد کرد.

استاندار مازندران با قطب شیلات و صنعت دام و طیور بودن دارای اهمیت ویژه ای است بر لزوم انجام طرح های تحقیقات و پژوهشی در این بخش ها تاکید کرد و گفت: پروژه تولید بیوسیلاژ از آلایندگی زیست محیطی جلوگیری می کند و قابل استفاده ار خوراک دام و طیور نیز خواهد بود.

حسین زادگان ادامه داد: در هفته دولت بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با اجرای طرح های عمرانی و تولیدی به بار خواهد نشست.

کد خبر: ۳۷٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha