۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
قوانین مورد نیاز برای رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان تدوین شود
استاندار سیستان و بلوچستان:

قوانین مورد نیاز برای رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان تدوین شود

زاهدان– موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قوانین مورد نیاز برای توسعه و رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تدوین شود.

احمد علی موهبتی در گفت وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه تجارت و روابط اقتصادی با کشورهای همسایه است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: توسعه همکاری های اقتصادی، ارتقا سطح تولیدات و افزایش درآمد عمومی منوط به ایجاد زیرساخت های لازم و رفع موانع است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دروازه تجاری جنوب شرق کشور است، افزود: در برنامه هفتم توسعه باید قوانین مورد نیاز برای توسعه همه جانبه استان با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تدوین شود.

موهبتی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان می تواند پاسخگوی نیاز بازارهای کشورهای همسایه باشد، تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی باید به کشورهای هدف سفر کنند و با رصد بازار به نیاز سنجی تجاری بپردازند.

وی گفت: اعضای اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان باید زمینه همکاری های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی را فراهم کنند و از تجربیات آنها در جهت رشد اقتصادی بهره گیری کنند.

کد خبر: ۳۷٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha