۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح کرد

ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی

زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: فاز اول واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران پس از ماه ها تعطیلی مجدداً به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، میثم زالی دبیر ستاد تسهیل افزود: فاز اول مجموعه تولیدی مواد غذایی پروان که به دلیل برخی مشکلات مانند عدم تامین نقدینگی مورد نیاز، ماه ها تعطیل بود با حضور خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی و بندپی، استاندار تهران به بهره برداری رسید.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با عضای هیات دولت تاکید داشتند، مسئله‌ تولید کلید اصلی اشتغال است و نقش مهمی در معیشت مردم، کاهش تورم و ایجاد ارزش پول ملی دارد.

زالی افزود: بیشتر موانع تولید با همراهی بخش های عامل و دستگاه های مسئول قابل حل است و با همدلی همگانی مسئولان و مردم این امر میسر میشود.

دبیر ستاد تسهیل تاکید کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی مثل واحد پروان که تا کنون از هیچ یک از تسهیلات و خدمات بانکی استفاده نکرده اند، با مشکل تامین نقدینگی مواجه هستند و خواسته تولیدکنندگان از سیستم بانکی این است که برای تامین نقدینگی و در اختیار قراردادن منابع بانکی برای تولید با رویکرد بازتری عمل کنند.

کد خبر: ۳۷٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha