۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان معماری در شاهرود برگزار می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان معماری در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان معماری در شاهرود برگزار می‌شود، گفت: این آزمون جمعه آتی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر عمیدی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود با اشاره به برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان معماری در شهرستان شاهرود، بیان کرد: این آزمون به‌صورت سراسر در ۳۱ استان کشور جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در شهرستان شاهرود دانشگاه صنعتی محل آزمون است، ابراز کرد: ۷۳ داوطلب از شهرستان‌های شاهرود و میامی در این آزمون باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه در این آزمون تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی مرتبط با کرونا، رعایت می‌شود و ممتحنان نباید نگرانی و دغدغه‌ای دراین‌باره داشته باشند، بیان کرد: این آزمون پنج‌شنبه ششم شهریورماه و رأس ساعت ۹ صبح به‌صورت سراسر با تمام نقاط کشور برگزار می‌شود.

عمیدی بابیان اینکه این آزمون از ۹ صبح الی ۱۷ به مدت هشت ساعت برگزار می‌شود، ابراز داشت: مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ناظر بر این آزمون است.

کد خبر: ۳۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha