۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
عرضه صندوق پالایشی یکم از فردا
رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد

عرضه صندوق پالایشی یکم از فردا

صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از فردا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت دو هفته، صندوق پالایشی یکم دولت قابل پذیره نویسی خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، علیرضا صالح افزود: همانطور که وزیر امور اقتصادی و دارایی قول عرضه صندوق پالایشی یکم را از نخستین چهارشنبه شهریورماه داده بود این صندوق از فردا پنجم شهریورماه قابل پذیره نویسی برای متقاضیان است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: صندوق پالایش یکم متشکل از باقیمانده سهام دولت در پالایشگاه‌های تهران، تبریز، بندرعباس و اصفهان است.

وی افزود: قیمت سهامی که از طریق صندوق پالایشی اول قابل پذیره نویسی است ۸۰ درصد قیمت پایانی امروز سه شنبه چهارم شهریورماه خواهد بود و پذیره نویسی این صندوق از امروز تا چهارشنبه دو هفته بعد، ادامه خواهد داشت.

صالح تاکید کرد: مردم می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در این صندوق پذیره نویسی کنند البته متقاضیانی که پیش از این در صندوق دارا اول پذیرفته نویسی دو میلیونی انجام داده اند مجاز به پذیره نویسی به مبلغ ۳ میلیون در صندوق پالایشی اول هستند تا به این ترتیب سقف ۵ میلیون تومانی آن‌ها تکمیل شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: مردم برای پذیره نویسی به حداقل مدارک هویتی مثل کد ملی و شماره حساب بانکی خود نیاز دارند که البته برای ثبت نام نیازی به حضور فیزیکی هم نیست و می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی در این صندوق پذیره نویسی کنند.

کد خبر: ۳۷٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha