۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۴ پایانه صادراتی در مازندران در دست ساخت است
معاون استاندار مازندران:

۴ پایانه صادراتی در مازندران در دست ساخت است

سیمرغ - معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران با بیان اینکه چهار پایانه صادراتی در استان در حال ساخت است، گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری همزمان با دهه فجر در شهرک های صنعتی استان به بار می‌نشیند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه های دهه فجر در حوزه صنعتی و تولیدی مازندران اظهار داشت: افتتاح چهار طرح تولیدی و صنعتی در شهرک ها ونواحی صنعتی استان ازجمله پروژه‌ها است که برای اجرای آن بیش هزار و۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی به نقش شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای دورزدن تحریم ها و استواری در شرایط سختی اظهار داشت: در حال حاضر شاهد روند مطلوب بخش خصوصی و سرمایه گذاری ها در حوزه صنعتی و تولیدی در استان هستیم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه چهار طرح تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی در استان برای ۷۰ نفر شغل ایجاد می کند، اظهار داشت: این طرح ها رد ساری، سلمانشهر و آمل بهره برداری می شوند و در زمینه های دارویی، برق، رنگ و تینر و عصاره مالت فعالیت دارند.

خیریان پور با اظهار اینکه توسعه واحدها و فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال از مهمترین برنامه ها است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی درباره طرح های حوزه کشاورزی دهه فجر نیز گفت: همزمان با دهه فجر ۴۶ پروژه زیربخش های کشاورزی در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار مازندران همچنین از درحال ساخت بودن چهار پایانه صادراتی در استان خبر داد و گفت: این طرح ها در جویبار، عباس آباد و آمل در حال اجرا است.

کد خبر: ۳٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha