۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
نوسانات بازار گره کور ۱۰ سال رکود یک طرح گردشگری
معاون سرمایه ‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی یزد مطرح کرد

نوسانات بازار گره کور ۱۰ سال رکود یک طرح گردشگری

یزد- واحد معاون سرمایه ‎گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد نوسانات بازار و عدم تامین منابع را عامل متوقف ماندن ۱۰ ساله طرح گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، محمد میرشمسی از بررسی مشکلات طرح واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز در هیئت نظارت ماده ۳۳ جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: طرح واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز یکی از طرح‌های نیمه تمام استان به شمار می‎رود که شامل واگذاری زمینی به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۰ بوده که برای اجرا به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در رابطه با وضعیت طرح نیمه تمام واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز تصریح کرد: در این محل با وجود دایر شدن بخش‎هایی از واحد مربوطه مانند رستوران، فروشگاه، سرویس و بهداشتی تنها به دلیل نوسانات بازار و عدم تامین منابع، ادامه فعالیت عمرانی این طرح مختل و طرح مذکور بلاتکلیف مانده است.

وی از برنامه‌‎ریزی برای پیگیری موضوع و بررسی مشکلات و موانع بازدید مشترک ارگان‌های مربوطه از مجموعه مذکور خبر داد و گفت: پس از بررسی نظرات و مشکلات مطرح شده از سوی مجری طرح، مقرر شد تا سرمایه‌گذار نسبت به تجهیز کارگاه و تکمیل طرح در مدت شش ماه، اقدام و پیگیری موارد مصوب ابلاغی از طریق دستگاه‎های مربوطه انجام شود.

میرشمسی به رشد و توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری اشاره و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های این صنعت عامل رونق، تحرک و اشتغال‌زایی این بخش و توانمندی جامعه محلی مقصد گردشگری می‌شود به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی یزد نسبت به برنامه‌ریزی برای تسریع تکمیل یا تعیین وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام و در دست ساخت اقدام کرده است.

کد خبر: ۳۷٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha