۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۱۲ هزار کارگاه تولیدی در آذربایجان شرقی فعال است
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

۱۲ هزار کارگاه تولیدی در آذربایجان شرقی فعال است

تبریز- دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: در استان آذربایجان شرقی و تبریز ۲۶ شهرک صنعتی فعال است و بیش از ۱۲ هزار کارگاه ثبت شده در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، کریم صادق‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از یک واحد دانش بنیان فعال در تبریز گفت: این شرکت در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعال بوده و در سایه مدیریت عالی و دانش بنیان در این مجموعه شاهد اشتغال ۴۰۰ نفر از جوانان تحصیل کرده استان هستیم.

وی سپس گفت: با توجه به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری لازم است نهایت حمایت را از این مجموعه های فعال بخش خصوصی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خواسته های مقام معظم رهبری از بخش تولید و اقتصاد در این مجموعه نمود پیدا کرده است گفت: در این مجموعه محصولات الکترونیک با کیفیت مناسب تولید می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه ۲۶ شهرک صنعتی در تبریز وجود دارد گفت: ۱۲ هزار کارگاه در استان وجود دارد که از یک نفره تا ۱۳ هزار نفره هستند گفت: لازم است دولت و نمایندگان مجلس برای ایجاد اشتغال جوانان حمایت واقعی را از بخش های خصوصی تولیدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر درِ یک کارخانه‌ای بسته شود درِ زندانی باز خواهد شد گفت: لازم است نهایت حمایت را از بخش تولیدی در جامعه داشته باشیم تا روز به روز شاهد افزایش اشتغال و به دنبال آن رفاه اجتماعی باشیم.

کد خبر: ۳۷٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha