۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
۵۵ نیروگاه در مقیاس مگاوات در دولت فعلی افتتاح شده است
رییس جمهور؛

۵۵ نیروگاه در مقیاس مگاوات در دولت فعلی افتتاح شده است

پاکدشت - رییس جمهور با اشاره به افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی و ۲.۷ مگاواتی ری و ۸.۳ مگاواتی دماوند گفت: ۵۵ نیروگاه در مقیاس مگاوات در دولت فعلی افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه در آئین افتتاح فاز دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران طی سخنانی اظهار داشت: وزارت نیرو تلاش مضاعفی را برای آبرسانی بهداشتی برای روستاها آغاز کرده است و لذا امروز شاهد افتتاح پروژه آبرسانی ۷۲ روستا هستیم و نیز تأسیسات فاضلاب روستای امامزاده داود (ع) هم افتتاح می‌شود و ۱۴۶ هزار نفر زیر پوشش این طرح‌های آبرسانی بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دولت ۵۵ نیروگاه در مقیاس مگاوات افتتاح شده است، گفت: امروز علاوه بر افتتاح واحد مهم تصفیه خانه جنوب تهران برنامه‌های مهمی در زمینه برق افتتاح می‌شود و در این زمینه ۱۳ پروژه در زمینه توزیع و خطوط برق رسانی استان تهران است.

رئیس جمهور در خصوص افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی و ۲.۷ مگاواتی ری و ۸.۳ مگاواتی دماوند نیز گفت: نیروگاه خورشیدی علاوه بر این که انرژی سالمی در اختیار ما قرار می‌گذارد، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای هم در مصرف آب و سوخت دارد و امیدوارم در زمینه استفاده از انرژی خورشیدی در کشور، از روستاها و شهرها انجام شود و در خانه‌های کشور نه تنها برق خانه‌ها تأمین شود، که برق مازاد نیز به دولت فروخته شود.

کد خبر: ۳٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha